Met uw account kunt u:

  • de kosten van de reizen met uw OV-chipkaart inzien en downloaden
  • zelf uw persoonlijke gegevens wijzigen
  • de gegevens van uw NS producten inzien, zoals de geldigheidsduur van uw abonnement
  • zich aanmelden voor onze nieuwsbrief, met aanbiedingen en reisinformatie
  • via meldingen in de startpagina van Mijn NS op de hoogte blijven van de status van uw producten
  • online via 'Mijn Reishistorie' een claim indienen voor Geld terug bij vertraging
  • bij vergeten in en/of uit te checken vanaf 24 uur na uw reis een claim indienen via 'Mijn Reishistorie'
  • 4 tot 5 jaar geldig.
  • voor aanbiedingen van NS https://www.ns.nl/producten/abonnementen

Reist u met een van de nieuwe abonnementen?
Dan biedt een Mijn NS-account u nog meer voordelen. U kunt dan zelf:

  • uw abonnement wijzigen: zoals de klasse wisselen, extra opties aanvragen (Keuzedagen of Intercity direct Altijd Toeslag Vrij) of een Bijabonnement bestellen
  • overstappen naar een ander abonnement
  • uw bankrekeningnummer wijzigen

 

Losse kaartjes & Toeslagen

Met het verschillende aanbod aan kaartjes is er altijd een vorm van reizen die bij u past. Zo koopt u gemakkelijk een retour of een enkele reis. Of als u met een groep op pad gaat kunt u voor het NS Groepsretour kiezen. Ook vindt u hier kaartjes naar verschillende evenementen en eventuele toeslagen die u tijdens uw reis nodig heeft.

Abonnementen

Reist u vaak met de trein? Of juist alleen in de weekenden, daluren of op een vast traject? Reist u prive of zakelijk? Gebruik de abonnementen wijzer en ontdek welk abonnement het beste bij uw situatie past.