
Met uw account kunt u:
- de kosten van de reizen met uw OV-chipkaart inzien en downloaden
- zelf uw persoonlijke gegevens wijzigen
- de gegevens van uw NS producten inzien, zoals de geldigheidsduur van uw abonnement
- zich aanmelden voor onze nieuwsbrief, met aanbiedingen en reisinformatie
- via meldingen in de startpagina van Mijn NS op de hoogte blijven van de status van uw producten
- online via 'Mijn Reishistorie' een claim indienen voor Geld terug bij vertraging
- bij vergeten in en/of uit te checken vanaf 24 uur na uw reis een claim indienen via 'Mijn Reishistorie'
- 4 tot 5 jaar geldig.
- voor aanbiedingen van NS https://www.ns.nl/producten/abonnementen
Reist u met een van de nieuwe abonnementen?
Dan biedt een Mijn NS-account u nog meer voordelen. U kunt dan zelf:
- uw abonnement wijzigen: zoals de klasse wisselen, extra opties aanvragen (Keuzedagen of Intercity direct Altijd Toeslag Vrij) of een Bijabonnement bestellen
- overstappen naar een ander abonnement
- uw bankrekeningnummer wijzigen
Losse kaartjes & Toeslagen
Met het verschillende aanbod aan kaartjes is er altijd een vorm van reizen die bij u past. Zo koopt u gemakkelijk een retour of een enkele reis. Of als u met een groep op pad gaat kunt u voor het NS Groepsretour kiezen. Ook vindt u hier kaartjes naar verschillende evenementen en eventuele toeslagen die u tijdens uw reis nodig heeft.
Abonnementen
Reist u vaak met de trein? Of juist alleen in de weekenden, daluren of op een vast traject? Reist u prive of zakelijk? Gebruik de abonnementen wijzer en ontdek welk abonnement het beste bij uw situatie past.
Maak jouw eigen website met JouwWeb